W dobie reklamy internetowej gadżety reklamowe wciąż mają się dobrze. Wykorzystanie ich w akcji marketingowej jest ekonomiczne, łatwe i co najważniejsze – skuteczne. Wasza firma może posługiwać się nimi na targach lub wykorzystywać je jako gratis do zakupów czy usługi. Okazują się również przydatne jako podarunek dla pracowników, którzy dzięki użytecznym upominkom poczują się bardziej docenieni i związani z firmą. Obecnie macie do dyspozycji całe mnóstwo przedmiotów, które możecie opatrzyć logiem oraz chwytliwym hasłem reklamowym. Spójrzcie sami.

odzież reklamowa z nadrukiemFirmowe ubrania

Odzież reklamowa z nadrukiem to rodzaj gadżetu reklamowego, który daje dużo możliwości dopasowania oraz wykorzystania. W tym przypadku nie ogranicza Was kolorystyka, a na zwykłym bawełnianym T-shircie znajdziecie dużo miejsca na umieszczenie zabawnego lub intrygującego hasła, przyciągającego osoby, którym rzuci się ono w oczy. Człowiek ubierający odzież reklamową z nadrukiem jest żywą reklamą, ponieważ nie tylko on sam z niej korzysta, ale zauważyć ją mogą także osoby mijane na ulicy, rodzina czy znajomi. Z tego powodu warto w sposób przemyślany dobierać jej wzór, a także zaopatrzyć się w szeroką rozmiarówkę. Dzięki temu, zwiększamy szansę na to, że wiele osób zdecyduje się na zakładanie jej na co dzień. Odzież reklamowa z nadrukiem to też ciekawy pomysł na prezent dla pracowników. Jeżeli będą ją nosić, prawdopodobnie lepiej zindentyfikują się i zwiążą z firmą, co jest szczególnie istotne w przypadku trudno dostępnych specjalistów. Odzież z logiem działa jak deklaracja, że lubimy naszą firmę i praca w niej jest dla nas ważna, co może wzmacniać takie pozytywne odczucia.

Gadżety przydatne na co dzień i od święta

Najbardziej popularnymi gadżetami reklamowymi są drobne upominki takie jak długopisy i breloczki. Ich główną zaletą jest niewielki koszt zakupu, który pozwala na zaopatrzenie się w znaczną ilość oraz obdarowanie nimi większej grupy osób. Chociaż spełniają swoją rolę, warto zauważyć, że są dość powszechne i nie zrobią wielkiego wrażenia na potencjalnych lub stałych klientach. Z tego względu warto rozważyć zakup nieco innych przedmiotów. Wciąż niedrogim, a jednak jeszcze mało popularnym gadżetem są kubki. Pozwalają one na umieszczenie wyraźnego loga, a nawet hasła. Ciekawym rozwiązaniem jest też dopasowanie gadżetów do charakteru branży. W przypadku biura turystycznego mogą to być gadżety podróżnicze np. latarki, powerbanki czy kubki termiczne. Natomiast producent sprzętu sportowego może zdecydować się na bidony, frotki lub krokomierze.